BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

::Ahlan Wasahlan::


::Kata Pembuka Tirai::

Friday, December 23, 2011

..Aku Tetap Aku..

Bismillahirrahmanirrahim..

Pejam celik pejak celik dah nk bukak sekolah dah..aduhai..malas asenye nk pegi sekolah nie..
Tapi bile dah cuti kite nk sekolah..
Bile kite dah sekolah kite nk cuti pulak..haha^^
Biaselah lumrah kehidupan manusia..tidak akan pernah puas..
Tapi walau macam mane pon..aku kena jugak semangat untuk ke sekolah..
Sebabnya aku nk exam tahun depan..
STPM Form 6 SMK Seri Perak 2012 candidate..:)
hehehe..doakan kejayaan aku ye..amin3 biznillah..




Aku jugak merupakan ketua pelajar sekolah aku..
Maknanye aku ade tanggungjawab besar kali ni..
Lower 6 aku ketua kelas..
Upper 6 aku ketua pelajar..haha^^
Alhamdulilah rezeki Allah nk bagi...
Hurm aku kelas seni visual dgn sejarah..
Tahun depan adalah hari yg paling menyibukkan aku..
Dengan kerja kursus seni lagi..
R&D yg kena dibentangkan bulan 5 tahun depan nanti..
alahai..terase lak keletihannya nie..
haha^^ tapi xpe aku buat semua tu dgn ikhlas..
bkn nk dpt nama tp nk dpt pahala..
Tu yg penting tu..hehe^^



Kat kelas aku nie "Hupla" jugak la..hahaha korg tau ke ape benda tu??
Tu kire macam gile2 la..hehe tp gile2 tu kena bersesuaian dgn keadaan..
Aku belajar kena fokus..time lapang..haaa..byk aktiviti2 aku..
haha^^ kacau org la..melukis gambar kartun laa..
hehe^^ yela nk tingkatkan mutu lukisan aku..kena laa byk berlatih..
Kerja sekolah yg cikgu bagi pon hampir siap..
Alhamdulilah lg 30% je aku tak siap lg..yg lain semua dah settle..
haha^^ mesti nk bersemangat waja untuk tahun depan nie..
hehe^^ nk dptkn result yg cemerlang..
Mahu menjadi pelajar yang berjaya hehe..
Walau mcm mana pon..aku tetap dgn diri aku..hehe
okey laa smpai sini saja penulisan saya..
InsyaAllah diberi peluang lg di lain hari..saya akan menulis hehe^^
Jaga diri jaga Islam jaga peribadi....Assalamualaikum.....^_^

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Al-Quran::

There was an error in this gadget

::Kucing Comelku::