BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

::Ahlan Wasahlan::


::Kata Pembuka Tirai::

Tuesday, May 29, 2012

Hari Bahagia Kau Dan Aku

~Bismillahirrahmanirrahim~
::..AsSaLaMuAlAiKuM..::

Alhamdulilah syukur ke hadrat Ilahi kerana DIA telah memberi peluang kepadaku untuk menebarkan tinta hati pada hari ini..hehe^^
 Pada 19 MEI yang lalu merupakan hari bahagia buat insan yang ku sayang selama ini..nak tau nama ke??huhu xpayah laa..cukuplah sekadar hari lahir saja..hehe^^ saya tidak boleh memaparkan namanya di dalam ruang ini..ianya cukup berharga bagi saya..biarlah ia bertakhta dan melekat di dalam hati saya sahaja..hehe^^
Alhamdulilah akhirnya dia telah pun menjangkau umur 19 tahun..huhu^^
SELAMAT HARI JADI ADINDAKU sayang!!hehe^^
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki di dunia dan akhirat..
Kanda SAYANG dinda sampai bila2..^^
Sempena hari jadi dia aku telah banyak membuatkan kejutan dan hadiah untuknya..
Ingin tahu apa dia??hahaha biarlah rahsia ye~ hehe^^
Aku pun turut tumpang bahagia dan gembira di atas hari kelahirannya..hehe^^
Kerana diberi peluang untuk aku terus bersama dengannya..huhu^^
siapa xhepi kan bila insan yang dia sayang tu hepi huhu^^
begitu juga dengan saya...dan harapan saya pada hari bahagia dia..
Teruskanlah SENYUMANMU wahai adindaku..^_^
Kerana senyumanmu itu merupakan pengubat bagiku di kala rinduku padamu..:)
Huhu..umur semakin hari makin meningkat..
dan ekoran dari peningkatan usia ini dapat mematangkan fikiran kami..
Selalu menadah tangan berdoa pada ALLAH...
Agar merahmati dan memberkati hubungan kami ini di landasan syariatMU..hehe^^
Semoga kami dijodohkan...AMIN YA RABBAL ALMIN....^___^
Akhir kata dari saya..cukup sahajalah labuhan tinta saya pada hri ini..
Akibat dari ruang masa yang agak terhad..saya sudah jarang untuk mengupdate blog nie huhu^^
InsyaAllah di masa yang akan datang saya akan terus menukilkan lagi karya2 saya..
Dengan izin Allah InsyaAllah kita akan bertemu lagi..
huhu^^ sekian sahaja bicara saya pada hari ini..
_-_..AsSaLaMuAlAiKuM w.b.t.._-_
Kucing kita ^_^ PUTIH & OREN..comey x??hehe^^

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Al-Quran::

::Kucing Comelku::